Algemene voorwaarden & Privacy

Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave:

Artikel 1 – Definities

Artikel 2 – Identiteit van de eigenaar van de webshop

Artikel 3 – Toepasselijkheid

Artikel 4 – Het aanbod

Artikel 5 – De overeenkomst

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping

Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht

Artikel 9 – De prijs

Artikel 10 – Conformiteit en garantie

Artikel 11 – Levering en uitvoering

Artikel 12 – Duurtransacties

Artikel 13 – Betaling

Artikel 14 – Klachtenregeling

Artikel 15 – Geschillen

Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

‘Artikel’ 17 – Privacy verklaring

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn erroepingsrecht;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uit oefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de eigenaar van de webshop;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
  5. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of de eigenaar van de webshop in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde
    reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
  6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  7. de eigenaar van de webshop: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  8. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in
    het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op
    afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de
    overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor
    communicatie op afstand;
  9. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en de eigenaar van de webshop gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Artikel 2 – Identiteit van de eigenaar van de webshop

W.A. Eberwijn

Steegde 22

8426CC Appelscha

info@equi-perfect.nl

Artikel 3 – Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de eigenaar van de webshop en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen de eigenaar van de webshop en consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene
    voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs
    niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden
    aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij
    op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van
    het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst
    van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter
    beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een
    eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien
    dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand
    wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs
    elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de
    consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden
    toegezonden.
  4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of
    dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van
    overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige
    algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem
    het meest gunstig is.

Artikel 4 – Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt,
    wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden
    producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een
    goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de
    ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe
    weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of
    kennelijke fouten in het aanbod binden de eigenaar van de webshop niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de
    rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn
    verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    -de prijs inclusief belastingen;
    -de eventuele kosten van aflevering;
    -de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor
    nodig zijn;
    -het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
    -de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
    -de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de
    ondernemer de prijs garandeert;
    -de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het
    gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een
    andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte
    communicatiemiddel;
    -of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke
    wijze deze voor de consument te raadplegen is;
    -de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem
    in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien
    gewenst herstellen;
    -de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden
    gesloten;
    -de gedragscodes waaraan de eigenaar van de webshop zich heeft onderworpen en de wijze waarop de
    consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
    -de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

Artikel 5 – De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het
    moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de
    daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de
    ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding
    van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de eigenaar van de webshop
    is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de eigenaar van de webshop passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische
    overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de
    consument elektronisch kan betalen, zal de eigenaar van de webshop daartoe passende
    veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  4. De eigenaar van de webshop kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de
    consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die
    feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de
    overeenkomst op afstand. Indien de eigenaar van de webshop op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd
    gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering
    bijzondere voorwaarden te verbinden.
  5. De eigenaar van de webshop zal bij het product of dienst aan de consument de volgende
    informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een
    toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager,
    meesturen:
    a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar
    de consument met klachten terecht kan;

b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument
van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding
inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;

c. de informatie over garanties en bestaande service na
aankoop;

d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen
gegevens, tenzij de eigenaar van de webshop deze gegevens al aan de consument heeft
verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;

e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de
overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.

  1. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van
    toepassing op de eerste levering.

Artikel 6 -Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst
    zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn
    gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de eigenaar van de webshop bekend gemaakte vertegenwoordiger.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.
    Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om
    te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn
    herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde
    toebehoren en in de originele staat en
    verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de eigenaar van de webshop
    verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    Bij levering van diensten:
  3. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het
    aangaan van de overeenkomst.
  4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de eigenaar van de webshop bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke
    instructies.

Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste
    de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de eigenaar van de webshop dit bedrag zo
    spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping,
    terugbetalen.

Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht

  1. De eigenaar van de webshop kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover
    voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien
    de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van
    de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    a. die door de eigenaar van de webshop tot stand zijn gebracht
    overeenkomstig specificaties van de consument;

b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

d. die snel kunnen bederven of verouderen;

e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de
financiële markt waarop de eigenaar van de webshop geen invloed heeft;

f. voor losse kranten en tijdschriften;

g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan
de consument de verzegeling heeft verbroken.

  1. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of
    vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde
    periode;

b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de
consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 – De prijs

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de
    aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als
    gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
  2. In afwijking van het vorige lid kan de eigenaar van de webshop producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de eigenaar van de webshop geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze
    gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen
    richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
  3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn
    alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de eigenaar van de webshop dit bedongen heeft en:
    a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of

b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te
zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

  1. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Artikel 10 – Conformiteit en Garantie

  1. De eigenaar van de webshop staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de
    overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen
    van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming
    van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of
    overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens
    voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  2. Een door de eigenaar van de webshop, fabrikant of importeur
    verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die
    de consument op grond van de overeenkomst tegenover de eigenaar van de webshop kan doen gelden.

Artikel 11 – Levering en uitvoering

  1. De eigenaar van de webshop zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in
    ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de
    beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar
    heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden
    is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch
    uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is
    afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een
    bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de
    consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft
    bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder
    kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat
    de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na
    ontbinding, terugbetalen.
  5. In dien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer
    zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij
    de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een
    vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het
    herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending
    zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer
    tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan
    de eigenaar van de webshop bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 -Duurtransacties

1 De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen
tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en
een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2 Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van
maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de
consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst
worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de
opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

Artikel 13 – Betaling

1 Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde
bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn
als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen
van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de
overeenkomst heeft ontvangen.
2 Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer
een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is
bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering
van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen
vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3 De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of
vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
4 In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke
beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke
kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 –
Klachtenregeling

1 Eigenaar van de webshop beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure
en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en
duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de
gebreken heeft geconstateerd.

  1. Bij de eigenaar van de webshop ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen
    gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een
    voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de eigenaar van de webshop binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie
    wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  2. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil
    dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Artikel 15 – Geschillen
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Artikel 16 Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze
algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de
consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige
wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden
opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
winkelwagen

17. Privacy :

Equi-Perfect, gevestigd aan Steegde 22 8426CC Appelscha, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Persoonsgegevens die wij verwerken

Equi-Perfect verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken: – Voor- en achternaam – Adresgegevens – E-mailadres – Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@equi-perfect.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Equi-Perfect verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen: – Het afhandelen van jouw betaling – Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren – Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten – Je de mogelijkheid te bieden een account aan te maken – Om goederen en diensten bij je af te leveren – Equi-Perfect verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.

Geautomatiseerde besluitvorming

Equi-Perfect neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Equi-Perfect) tussen zit.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Equi-Perfect bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens: (Categorie) persoonsgegevens > Wettelijke Bewaartermijn van 7 jaar voor de balastingdienst. Accountgegevens worden bewaard zolang je een account gebruikt op de website van equi-perfect. Deze gegevens worden gewist na beïndiging/verwijdering van het account.

Delen van persoonsgegevens met derden

Equi-Perfect verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens. Equi-Perfect blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

Equi-Perfect gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Equi-Perfect en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@equi-perfect.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek . Equi-Perfect wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Equi-Perfect neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op via info@equi-perfect.nl